1_ چگونه در وبسایت ثبت نام کنم؟
ابتدا شماره ی موبایل خود را وارد می کنید، کد ارسالی به شماره را در قسمت مربوطه وارد می نمایید. سپس سیستم از شما نام کاربری، ایمیل و… را درخواست می کند و با وارد کردن این اطلاعات ثبت نام شما کامل می شود.
۲-آیا کالایی که در وبسایت اسپرت گیت موجود است اورجینال می باشد؟
کالاهای دسته بندی لوازم ورزشی با تضمین اصالت کالا به شما مشتریان عزیز عرضه میگردد.
کالاهای سایر دسته ها نظیر عینک های کپی شرکتی و با بهترین کیفیت می باشد.
۳-چطور می توانم از سایز کالای انتخابی مطمئن شوم؟
اکثر کالاهای موجود در فروشگاه اسپرت گیت دارای جدول راهنمای سایز می باشند و می توانید با مراجعه به آن سایز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید با تماس با کارشناسان ما یا از طریق مجموعه به شماره 09374017685 از سایز مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید.
۴- آیا امکان لغو یا تغییر سفارش هست؟
بله، پیش از نهایی شدن خرید در سبد خرید میتوانید سفارش یا خرید خود را در سبد خرید لغو کنید یا تغییر دهید.
شایان ذکر است که پس از نهایی شدن خرید، تنها تا قبل از ارسال سفارشات امکان لغو یا ویرایش سفارشات وجود دارد.
۵-آ یا بعد از ثبت سفارش لازم است با بخش پشتیبانی تماس بگیرم؟
خیر بعد از ثبت سفارش و ارسال پیامک نیازی به تماس با واحد پشتیبانی اسپرت گیت نیست و در صورت نیاز، کارشناسان اسپرت گیت با شما تماس خواهند گرفت.
۶-آیا ممکن است کالایی که سفارش می دهم موجود نباشد؟
به دلیل آپدیت موجودی محصولات به صورت هر دو روز یکبار امکان موجود نبودن محصولات بسیار کم می باشد.
اما در صورت موجود نبودن محصول واحد پشتیبانی اسپرت گیت با شما تماس گرفته و بنا به درخواست شما یا وجه واریزی عودت داره شده و یا حساب کاربری شما برای ثبت کالاهای مشابه شارژ می گردد.
۷-آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله شما می توانید در تمام ساعات شبانه روز و تمام روزهای هفته سفارش خود را ثبت کنید.
۸- چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟
تمامی کاربران می توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. همچنین امکان واریز وجه از طریق کارت به کارت نیز موجود می باشد.
۹- سفارش ها از چه طریقی ارسال می شود؟
سفارش های شیراز از طریق پیک و شهرهای دیگر از طریق پست پیشتاز و یا تیپاکس ارسال می گردد.هزینه پیک و تیپاکس به صورت پس کرایه و هزینه پست هنگام ثبت سفارش دریافت می گردد.
۱۰- پس از ثبت سفارش چقدر زمان می برد تا به دستم برسد؟
زمان تقریبی برای سفارشات شیراز همان روز پس از ثبت سفارش و نهایتا ۱ روز پس از آن می باشد .
و برای سایر روش های ارسال کالا ، بسته به نوع آن معمولا بین ۵ تا ۷ روز کاری.
۱۱- اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟
در این صورت موضوع را ظرف ۲۴ ساعت به کارشناسان اطلاع دهید تا بررسی های لازم به عمل آید.
۱۲- در صورت وجود ایراد در کالای ارسالی باید چه کار کنم؟
در این صورت موضوع را ظرف ۲۴ ساعت به پشتیبانی اسپرت گیت اطلاع دهید تا بررسی های لازم به عمل آید. بدیهی است امکان پیگیری مواردی که بیش از ۲۴ ساعت از زمان تحویل آن ها گذشته باشد، وجود ندارد
۱۳- آیا امکان خریدحضوری از فروشگاه اسپرت گیت وجود دارد؟
بله شما میتوانید جهت خرید حضوری به آدرس مجموعه واقع در شیراز- بلوار ستارخان جنب شهر غذا فروشگاه اسپرت گیت مراجه کنید.
۱۴- آیا ممکن است در هنگام خرید تراکنش ناموفق و از حساب من کسر شود؟
بله اگر در زمان پرداخت صورت حساب وجه از حساب شما کسر شد ولی عملیات پرداخت اینترنتی ناموفق بود و تایید نگردید معمولا حداکثر تا 72 ساعت پس از تراکنش ناموفق از طرف بانک ، وجه به حساب شما باز میگردد.عملیات بازگشت وجه با بانک بوده و فروشگاه مسئولیتی نمی پذیرد.
۱۵- پرداخت اینترنتی در فروشگاه اسپورت گیت امن است؟
قطعا بله،زمانی که شما پرداخت آنلاین در وبسایت انجام میدهید وارد درگاه پرداخت اینترنتی بانک مورد نظر می شوید و پرداخت را انجام میدهید که با توجه به ایجاد درگاههای پرداخت توسط بانک امن است.
۱۶- آیا امکان خرید اقساطی یا خرید با چک هست؟
خیر، فروش فقط بصورت نقدی هست و از پذیرفتن هر گونه چک بانکی معذوریم.
۱۷- آیا امکان پرداخت صورتحساب در محل خریدار میباشد؟
خیر مشتریان فقط از طرق ذکر شده در بالا میتوانند هزینه صورتحساب را پرداخت کنند.