1-از طریق منوی سایت محصولات مورد نظر خود را جستجو کنید و پس از بررسی اطلاعات و مشخصات ،آن را به سبد خرید اضافه کنید.
2- وارد “سبد خرید” شوید چنانچه میخواهید تعداد محصولات مورد نظر در “سبد خرید” را تغییر دهید گزینه افزودن به سبد خرید را کلیک کنید و تعداد محصولات در سبد را تغییر دهید و در صورت داشتن سایز یا تنوع رنگ در محصول مورد نظر سایز یا رنگ محصول را انتخاب کنید.
3- در صورتی که در سبد خرید میخواهید محصولات جدیدی را اضافه یا حذف کنید پس از اعمال تغییرات بر روی گزینه بروزرسانی سبد خرید کلیک نمایید.
4- پس از اطمینان از سفارشات خود بر روی گزینه تسویه حساب کلیک نمایید.
5- وارد کردن تمامی اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی،استان و شهر محل سکونت،آدرس دقیق پستی گیرنده و کد پستی،شماره همراه خریدار،آدرس ایمیل ضروری است.
دقت نمایید در هنگام وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور زبان کیبورد موبایل، تبلت یا کامپیوتر شما حتما انگلیسی باشد.
6- شیوه ارسال کالا را (مناسب با محل سکونت خود) از بین گزینه های موجود انتخاب نمایید.
با انتخاب استان و شهر محل سکونت خود گزینه های حمل نقل متناسب با مقصد شما برای شما فعال میگردد.
7- جهت سفارشات شهر شیراز فقط گزینه دریافت سفارش با پیک بصورت پس کرایه(پرداخت در محل توسط خریدار) و برای سایر سفارشات خارج از شیراز گزینه ارسال با پست پیشتاز فعال میشود.
8- در سفارشات بیش از پنج میلیون تومان گزینه ارسال رایگان فعال میشود.
9- پس از تکمیل اطلاعات بر روی گزینه ثبت سفارش کلیک نمایید.
10- شماره سفارش خود را یادداشت نمایید و با کلیک کردن بر گزینه پرداخت به درگاه بانک منتقل می شوید.
11- پس از پرداخت موفق سفارش شما در نوبت پردازش قرار می گیرد.
12- پس از ثبت و پرداخت سفارش از قسمت حساب کاربری من در قسمت پیگیری سفارشات میتوانید سفارشات خود را مشاهده نمایید.