– جهت حفظ و تکریم و جلب رضایت حقوق مشتریان سایت، تمامی محصولات قبل از ارسال مورد بررسی قرار میگیرند تا از سلامت فیزیکی اطمینان حاصل شود.

پس از ارسال سفارشات فقط در دو صورت امکان تعویض یا مرجوعی سفارشات است:

1- ایجاد خسارت فیزیکی کالا مانند پارگی در اثر حمل و نقل در زمان تحویل به خریدار

2-مغایرت فیزیکی سفارش دریافتی خریدار(سایز،رنگ) با مشخصات کالای دریافت شده

– در صورتی که کالایی به اشتباه از طرف سایت برای خریدار ارسال شود بطوریکه مشخصات کالای ارسال شده با مشخصات کالای ثبت شده و خریداری شده توسط خریدار مغایرت داشته باشد خریدار موظف است بدون باز کردن پلمپ کالا، پس از مطلع نمودن و هماهنگی لازم کالا را را مرجوع کند تا با کالای خریداری شده جایگزین شود. و اعلام مغایرت حداکثر تا 24 ساعت پس از تحویل کالا باید به پشتیبانی وبسایت اطلاع داده شود.

– در چنین حالتی ارایه رسید دارای مهر دفتر پستی یا رسید مهر شده باربری به همراه کالای مرجوعی الزامی است و هزینه ارسال پستی و یا پیک به مشتری عودت خواهد شد. در صورتی که بسته بندي توسط خریدار باز شده یا دچار صدمه شده باشد خریدار مکلف به جبران خسرات کالا و هزینه های بازگشت کالا است.

– اعلام خسارت کالا حداکثر تا 24 ساعت پس از تحویل کالا باید به پشتیبانی وبسایت اطلاع داده شود. و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس فروشگاه ارسال شود.

– در صورتی که خریدار در تعداد خرید یک کالا اشتباه کرده باشد و کالای ارسالی به خریدار دارای هیچ گونه نقص و ایراد فیزیکی و عملکرد نباشد بطور مثال بجای خرید یک جفت كفش، دو جفت كفش از یک مدل خریداری کرده باشد فقط با شرایط زیر میتواند کالای اشتباه خریداری شده را باز گرداند:

– لیبل بسته بندی محصول اشتباه خریداری شده نباید به هیچ عنوان باز شده و پلمپ کارتن یا بسته بندی دچار دست خوردگی، تاخوردگی، پارگی، خط خوردگی شده باشد.(بسته بندی یا کارتن و کالای مورد نظر کاملا پلمپ و نو باشد) در غیر اینصورت بازگشت کالا به هیچ عنوان امکانپذیر نیست و فاکتور و اصل رسید پستی نیز همراه کالا پس از هماهنگی با پشتیبان سایت باید حداکثر تا 24 ساعت پس از تحویل کالا ارسال شود.

– نوشتن هر گونه متن، یادداشت، آدرس، شماره تلفن بر روی کارتن یا بسته بندی کالا امکان بازگشت کالا را از خریدار سلب خواهد کرد.

مشخصات خریدار و شماره سفارش یاداشت و در جعبه گذاشته شود.

– در صورتی که بیش از 24 ساعت از زمان تحویل کالا به مشتری گذشته باشد یا کالا استفاده شده باشد امکان بازگشت کالا نمیباشد.

-خریداران فقط با پست پیشتاز میتوانند جهت بازگشت کالا به فروشگاه اقدام کنند و هزینه پست جهت بازگشت کالاهای اشتباه خریداری شده به فروشگاه آنلاین توسط خریدار بر عهده خریدار است و پشتیبانی سایت پس از بررسی چنین کالاهایی تنها در صورت دریافت سالم کالا از نظر بسته بندی (سالم از نظر ظاهری و باز نشدن پلمپ کارتن یا بسته بندی،عدم مخدوش شدن پلمپ) ظرف 24 تا 48 ساعت پس از دریافت کالا بعد از کسر هزینه کارمزد و انتقال وجه به کارت بانکی اعلامی خریدار واریز میکند.

– جهت انتقال وجه شماره کارت بانکی اعلامی خریدار حتما باید بنام خود خریدار باشد.

– در صورت ارسال کالا توسط خریداران بدون هماهنگی با پشتیبانی سایت یا عدم تایید کارشناسان فروشگاه هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده خریدار خواهد بود.