وبلاگ

معرفی برند آنتا

anta

آنتا  یک برند لوازم و پوشاک چینی است که فعالیت خود را از سال 1991 در Jinjiang، فوجیان، که به عنوان “پایتخت کفش چین” شناخته می شود، تاسیس شد.

پس از شانزده سال تلاش، Anta در سال 2007 در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ عرضه شد.

این برند کاملا انحصاری بوده و محصولات آن کپی ندارد.

در سال 2008، المپیک پکن به آنتا فرصت داد تا تجارت بازاریابی کفش خود را گسترش دهد.

امروزه آنتا خود را به عنوان رهبر بازار کفش و پوشاک ورزشی چین تثبیت کرده و مسیر گسترش جهانی را در پیش گرفته است.

تنوع بالا همراه با کیفیت بسیار عالی محصولات این برند باعث سده که تبدیل به یکی از برندهای پرطرفدار شود.

آنتا برند خوبی برای کفش های بسکتبال است.

برند آنتا با تعهد به نوآوری، کیفیت برتر و قیمت های مقرون به صرفه، جایگاه خود را به عنوان یک مدعی برتر در دنیای کفش بسکتبال به دست آورده است.

از آخرین نظر سجی در سپتامبر 2021، آنتا برند برجسته پوشاک ورزشی چینی است و حضور پررنگی در بازار چین دارد.

استراتژی آنتا چیست؟

گروه ANTA به طور مستمر استراتژی “تک تمرکز، چند برند و جهانی سازی” را اجرا کرده است.

در حال حاضر صاحب بسیاری از برندهای معروف داخلی و بین المللی مانند ANTA، FILA، DESCENTE و KOLON SPORT و غیره است که به طور کامل نیازهای متنوع مصرف کنندگان را در سطوح مختلف برآورده می کند.

شما میتوانید مجموعه ای متنوع از محصولات برند آنتا را در مجموعه اسپرت گیت ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *