شیوه ارسال اسپورت گیت در شهر شیراز:
ارسال سفارشات در محدوده شیراز از طریق پیک و بصورت پس کرایه( کرایه در مقصد) برای خریداران ارسال میشوند.

– کلیه سفارشاتی که در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 الی 12 ثبت و نهایی شوند به شرط مساعد بودن شرایط جوی و اجتماعی در صورت امکان همان روز و در غیر اینصورت تا دو روز کاری بعد ارسال میشوند و از طریق پیک به شما تحویل داده خواهد شد.

نکته مهم: در صورتی که سفارش مشتری توسط پیک ارسال گردد و خریدار به دلیل عدم حضور در محل آدرس ثبت شده یا عدم پاسخگویی یا هر دلیل دیگری موفق به تحویل کالا نگردد و باعث مرجوع شدن کالا توسط پیک به انبار اسپورت گیت شود،مسئولیت پرداخت هزینه پیک به عهده مشتری است و وبسایت پس از کسر هزینه پرداختی به پیک و هزینه بسته بندی کالا از مبلغ کل پرداختی توسط مشتری بقیه وجه را باز میگرداند و هیچ گونه مسئولیتی در این مورد ندارد.

– اعلام زمان بندی دقیق ارسال کالا مقدور نمیباشد و در صورت امکان هماهنگی لازم با خریدار خواهد شد.

– ارسال کالاهای خریداری شده فقط پس از تسویه حساب کامل صورتحساب توسط خریداران امکانپذیر است.

– محل تحویل سفارشات فقط درب اصلی ساختمان است و مامورین پیک مجاز به ورود ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، و فضاهای عمومی ساختمانها نیستند.

 

شیوه های ارسال اسپورت گیت در سایر نقاط کشور:
1- ارسال با پست:
ارسال کالا جهت سایر نقاط کشور با پست پیشتاز و تا دو روز کاری بعد پس از ثبت سفارش امکانپذیر است.

– هزینه ارسال به سرتاسر کشور طبق تعرفه شرکت پست و از …. تومان خواهد بود.

– انتخاب شیوه ارسال با پست فقط جهت کالاهای تا وزن حداکثر تا 30 کیلوگرم و غیر حجیم امکانپذیر است.

– ارسال با روش پست بسته به محل زندگی خریدار 4 تا 7 روز بطول می انجامد.(به جز روزهای تعطیل)

– ارسال کالاهای خریداری شده فقط پس از تسویه حساب کامل صورتحساب توسط خریداران امکانپذیر است.

کلیه سفارشات بیشتر از پنج میلیون تومان در سراسر کشور ( به جز سفارشات بالاتر از….. کیلوگرم و سفارشات عمده) بصورت رایگان تا محل خریدار ارسال میشوند.

در روش ارسال با پست بدلیل بیمه شدن مرسولات با ارزش بیش از دو میلیون تومان توسط شرکت پست،خریدار موظف است در هنگام تحویل مرسوله از مامور پست در صورت اشکال در ظاهر بسته‌بندی یا محصول ارسالی در حضور مامور پست از آن عکس گرفته و مراتب را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند.

در صورت مرجوع کردن سفارش توسط پست بدلایل (عدم حضور خریدار در محل در زمان مراجعه چند باره پستچی و یا اشتباه و نامشخص بودن آدرس اعلامی یا کد پستی ،یا عدم پاسخگویی خریدار به پست) هزینه ارسال مجدد سفارش بر عهده مشتری است.

مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.

ساعت تحویل کالای خریداری شده، بسته به زمان حضور مامور در محل شما خواهد بود. فروشگاه اینترنتی اسپرت گیت هیچ کنترلی بر ساعت تحویل مرسوله های شما ندارد .

 

2- ارسال با تیپاکس:
ارسال تیپاکس در طول ایام هفته (شنبه تا پنج شنبه) و به جز روزهای تعطیل امکانپذیر است.

سفارشات ارسالی با روش تیپاکس بصورت پس کرایه (کرایه در مقصد) و طبق تعرفه های شرکت تیپاکس میباشد.

هزینه ارسال اعلام شده توسط تیپاکس بر مبنای تعرفه و ضوابط شرکت تیپاکس و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه اینترنتی اسپرت گیت هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

استفاده از این روش جهت شهرهای بزرگ، مراکز استانها ، و مناطق تحت پوشش تیپاکس مقدور است.

تیپاکس امکان ارسال مرسولات به روستاها را ندارد و ساکنان روستاها بسته سفارش خود را باید از نزدیکترین شهر و نماینده تیپاکس از محل زندگی خود دریافت کنند.

ارسال با روش تیپاکس بسته به محل زندگی 24 تا 72 ساعت بطول می انجامد .

ارسال کالاهای خریداری شده فقط پس از تسویه حساب کامل صورتحساب توسط خریداران امکانپذیر است.

در روش ارسال با تیپاکس بدلیل بیمه شدن مرسولات توسط شرکت تیپاکس،خریدار موظف است در هنگام تحویل مرسوله از مامور تیپاکس در صورت اشکال در ظاهر بسته‌بندی پستی از آن عکس گرفته و از نماینده تیپاکس بخواهد آنرا صورتجلسه خسارت کند.

 

در مورد مرسولات کالاهای شکستنی و غیر شکستنی خریدار موظف است مرسوله را در حضور نماینده تیپاکس بازگشایی و از سلامت کالای تحویلی اطمینان حاصل کرده و در صورت آسیب دیدن مرسوله از نماینده تیپاکس بخواهد آنرا صورتجلسه خسارت کند تا قابل پیگیری و جبران خسارت توسط شرکت تیپاکس باشد. در غیر اینصورت مسئولیت عدم صورتجلسه و عدم پرداخت خسارت توسط تیپاکس با شخص خریدار خواهد بود.

 

3- ارسال سفارشات عمده،سنگین و حجیم:
ارسال این دسته از سفارشات با هماهنگی خریداران گرامی با اتوبوس یا تیپاکس و بصورت پس کرایه میباشد.

ارسال رایگان شامل سفارشات عمده،حجیم و سنگین نمیشود.

تمامی مقررات ارسال ذکر شده در روش ارسال با تیپاکس در اینجا نیز صدق میکند.

ارسال با اتوبوس فقط جهت سفارشات عمده امکانپذیر است.

با توجه به عدم امکان انتخاب بیمه خسارت در باربری ها (حداکثر سقف پرداخت خسارت در باربری دو میلیون ریال است)مسئولیت حمل و نقل و تحویل سالم سفارشات با شرکت حمل کننده می باشد.

صحت و سلامت کلیه سفارشات عمده در هنگام تحویل به باربری کنترل میگردد.

در صورت امکان عکس رسید باربری جهت اطلاع از زمان و محل تحویل سفارش در مقصد برای خریدار ارسال میشود.

– مسئولیت تاخیر شرکت های باربری و پستی و تاخیر احتمالی در ارسال سفارشات بر عهده شرکت های حمل کننده است و فروشگاه مسئولیتی بابت تاخیر احتمالی نمی پذیرد.

برای هر محموله یک شماره رهگیری صادر می گردد که این شماره رهگیری بوسیله سرویس پیامک و ایمیل برای شما ارسال می شود. شما می توانید برای رهگیری محموله های خود از سایت هایی که متعلق به تیپاکس و پست است استفاده نمائید.